LO

Na blogu digi-scrap.pl ruszyło kolejne wyzwanie - należy zrobić LO, czyli scrapa.

Tematyka dowolna. Ja oscrapowałam zdjęcie mojego młodszego synka. Długo nie mogłam się do tego w ogóle zabrać, bo duża forma mnie przeraża ;)
Z rezultatu też jestem średnio zadowolona, męczyłam się z tym biednym scrapem potwornie. No ale wyzwanie, to wyzwanie, podjęłam, zrobiłam, jest. Uff ;)
W pracy użyłam stempelka Tag 1 autorstwa Asi3City.




Zobaczcie koniecznie, jakie fajne prace zrobiły pozostałe dziewczyny z DT.
Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie! :)

Komentarze

  1. Nie marudź bo fajnie wyszło :) Mnie też przeraża duża forma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrapek piękny a buźka na nim urocza...
    Nie ma co tak wzdychać do wykrojnika, muszę go przewałkować zawsze kilka razy, miał super odchodzić a trzeba dziubać resztki przez dziureczki - niestety te wykrojniki to bardzo naciągane ceny za odrobinę metalu tyle kasy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz