Chłopięca z serduszkiem

Dzisiaj na blogu digi-scrap.pl ruszyło nowe wyzwanie. Należy wykonać pracę, na której znajdzie się przynajmniej jedno serce, należy też użyć w niej koloru czerwonego. Ja przekornie nie zrobiłam kartki typowo walentynkowej, ale chłopięcą kartkę z maleńkim serduszkiem :) Do jej wykonania użyłam tego stempelka.


Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu, bo temat jest lekki, łatwy, przyjemny i na czasie :D W dodatku tradycyjnie do wygrania jest bon na zakupy w sklepie digi-scrap.pl, więc warto.

Dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam i do zobaczenia(przeczytania) :)

Komentarze

  1. Śliczna jest :) Pięknie kolorujesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, taka lekka i radosna, przecudny ten aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i niebanalna karteczka. Stempelek pokolorowany mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Nieszablonowa :) Miłość w jeansach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka bardzo ładna, ale ja zobaczyłam notes z poprzedniego posta, to już zupełnie wpadłam w zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na nie-walentynkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stempelek i cała karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowa karteczka :) to serduszko maleńkie jest przesłodkie :) No i chłopaczek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Klaudio karteczka cudna :D Piękna kompozycja.

    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz