Alicja w Krainie Czarów

Karteczka z Alicją na majowe wyzwanie "Bajkowo" na blogu Digital Paper.


Różyczki robiłam wg kursu Asi, ale mi średnio wyszły, muszę jeszcze sporo poćwiczyć :)


Kartka powstała na bazie kraftowej z Papierowej Galanterii.

Choróbsko mnie znów dopadło, piszę posta, dopóki jeszcze jestem przytomna i zaraz idę spać.

Życzę wszystkim duuużo zdrowia i miłęgo wieczoru :)

Dziękuje za odwiedziny i pozostawione komentarze :**



PS W Aukcji charytatywnej dla Oskarka wystawiona jest ta kartka. Przesyłka gratis do zwycięzcy, zapraszam :)

Komentarze

  1. Ale czarujesz!!! urocza jest - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie przecudnej urody życzę udanej licytacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z Alicją cudowna i bardzo bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Twoją kartkę czuję się jak Alicja w Krainie Czarów :) Cudownie bajkowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka i cudne różyczki, ale ćwiczyć możesz dalej, bo lubię oglądać Twoje kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie i róże i kartka prezentują się baśniowo!!! Uwielbiam Twój styl!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka a różyczki cudne i fantastyczny pomysł płatków z tiulu (o ile wzrok mnie nie myli:)!!!! Życzę żebyś jak najszybciej wróciła do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warstwy w Alicji są przecudne!Patrzę i patrzę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej kochana, bo musisz nas zasypywać tymi pięknościami :) jak dla mnie różyczki są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka Klaudio przede wszystkim :)
    Karteczka cudownie baśniowa, piękna, a różyczki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka. :)))

    Życzę duuużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj-pięknie,kolorowo i pomysłowo.Pozdrawiam wiosennie i zapraszam w odwiedziny,Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest cudna! Oraz oczywiście zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka z Alicją cudowna a różyczki wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. как всегда прелестные работы!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka z Alicją - zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz