Dwie kartki ślubne i jedna urodzinowa

Witam Was serdecznie. Dziś zapraszam na malutki wysyp ;)

Kartka ślubna na dzisiejsze wyzwanie Dorotki na portalu Scrapujących Polek "Ślub w błękitach" :



Druga, to również ślubna, wykonana wg najnowszej mapki na blogu Smile and Scrap.
Różyczki ręcznie klejone :)



I trzecia błękitna urodzinowa na wyzwanie w digi-scrap.pl, również wg mapki.
Stokrotki ręcznie klejone :)



Pozdrawiam serdecznie, zapraszam do udziału w powyższych wyzwaniach :) dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Komentarze

  1. Cudowne, ale błękity wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza karteczka tak troszkę z podwiązką mi się skojarzyła-taka falbaniasta i błękitna :)) Piękne są-wszystkie....

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku jakie śliczne! Niezmiernie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Клавдия, не перестаю восхищаться работами!!!
    Нравятся все три, но первая это взрыв эмоций!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. w głowie mi się kręci od nadmiaru piękna u Ciebie :)
    uwielbiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomite inspiracje, druga ślubna podoba mi się przeogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. All of these are stunning! I so love how you layer up the papers and add the pretty embellishments, - gorgeous, gorgeous cards!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pierwsza jest obłędna , zwiewna , lekka , romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty to robisz kobieto!?!?! Jestem w szoku! pierwsza karteczka kojarzy mi się z bardzo bogatą, szerokaśną, falbaniastą suknią balową :) a druga to taki piękny, elegancki ślub owiany nutka romantyzmu :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. no własnie...jak Ty to robisz, że wychodzą Ci takie piękne prace. Ślicznosci....

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram - dobrze się czujesz w błękitach. I te dodatki koronkowo-tiulowe tworzą wspaniały klimat :)
    Wszystkie prace zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, ale pierwsza to moja faworytka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza karteczka az mnie tak za serducho chwyciła cudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje kartki , wszystkie są BOSKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki, ale ta pierwsza jest powalająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tiule,koronki i rameczki!Bałabym się,ze to za dużo szczęścia,ale u Ciebie wygląda prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cuda!! Szczególnie te ślubne mi się podobają! Genialne są :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful cards!! All of them:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i zbieram szczękę z podłogi ... Prześliczne karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślubne są przecudnej urody :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Чудесные открытки! Больше всего понравилась первая! Такой замечательный волан из бумаги!)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne - zwłaszcza ta w szarościach mnie urzekła:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem jak Ty to robisz, ale każda następna jest ładniejsza od poprzedniej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne. a ta pierwsza jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. O how beautiful your creations - cards are! Heart touching... Warm regards:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Są prześliczne! wszystkie - a ta pierwsza - majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pierwsza zaparła mi dech! Jesteś boska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale kartki. Tak mi sie przypomnialo, ze dawno dawno temu, na naszym slubie to wlasnie kolor blekitny byl kolorem przewodnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the blue wedding card you made, BEAUTIFUL!

    OdpowiedzUsuń
  31. I love the blue wedding card you made, BEAUTIFUL!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki! Najbardziej przypadła mi do gustu ślubna, jest powalająca:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz