Różne

Witajcie :) Dzisiaj pokażę dwie zupełnie różne kartki :)

Pierwsza dość u mnie typowa, powstała na najnowsze mapkowe wyzwanie na blogu Smile and Scrap.



Kartka na bazie z Papierowej Galanterii.
Kwiatek ręcznie zrobiony przy pomocy wykrojnika Carnation Creation.


Druga kartka - raczej męska, bez kwiatków, szarpań i ozdób. Ale przy niej napracowałam się znacznie bardziej, bo całą mozaikę wycinałam, tuszowałam i wyklejałam ręcznie.
Powstała ona wg wytycznych najnowszego wyzwania na portalu Scrapujących Polek "Wydzieranka/Mozaika".



Niektóre płytki mozaiki są pokryte "szkliwem" w postaci glossy.


Kartkę tę zgłaszam na #13 wyzwanie na blogu 123 Scrapuj Ty: Szkiełka i ręczne wycinanki.

Życzę miłego dnia, serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Komentarze

  1. Stunning, both of them, but being a woman I specially like the top one!:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sa bardzo ladne. Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie cudne ale kwiatek... powala! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne.!!!
    Kwiatek na pierwszej jest przepiękny i do tego strzępienia i warstwy. :)
    Druga jest niesamowita. Napracowałaś się przy tych wszystkich małych elementach, ale efekt jest super. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,obie cudowne!!ale w męskiej..te połączone w całość skrawki papieru,wygladaja obłędnie!Super pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są fantastyczne! A ta druga wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pierwsza jest fantastyczna , dziękuję za odpowiedź w sprawie szarpania .... na narzędzie pewnie się nie skuszę ale jeszcze popróbuje darć

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite są obie

    męska mnie zachwyciła
    superowa i taka niebanalna

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  10. каждый день поразительные работы!!
    талант!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe prace i ten kwiatuszek na pierwszej - ciekawy element przyciągający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koronki, falbanki, poszarpany papier i ręcznie robione kwiaty- bardzo mnie ostatnio kręcą takie rzeczy :)) Ale to co dalej pokazujesz ! Mozaika zrobiła na mnie duuuże wrażenie, bardzo mnie inspiruje,dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW!!! Mozaika jest obłędna, faktycznie nacięłaś się sporo i żeby jeszcze dopasować te nieregularne kształty... kwiatowa też cudna, zwłaszcza te sznureczki z nanizanymi listkami i motylkami ( cudne takie drobniusie)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są :) Kartka z mozaiką wyszła obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza zachwycająca z racji kolorów,szarpań i delikatnych motylków, druga zachwyca mozaikowym tłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  17. bie kartki są fantastyczne, każda na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki są prześliczne, tą drugą ogromnie mnie zaskoczyłaś - oczywiście pozytywnie - cudo. Kwiatek wykonany przez Ciebie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza zupełnie w Twoim stylu, kwiat i całość cudowna, zachwycająca... Druga,choć zupełnie inna od znanych mi Twoich karteczek jest po prostu genialna!!! Moim zdaniem idealna na Dzień Ojca :) i oczywiście życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany, ta druga..! Nieziemska! podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne - ależ chciałabym, żeby tak przedstawiała się mozaika urokliwych ścieżek i chodników w moim kraju w miejsce mozaiki zapadających się, zaśmieconych, i chyba najgorsze - zaplutych kostek chodnikowych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż radość na nie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z wydzieranką - rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuje mi już zachwytów nad Twoimi pracami....

    OdpowiedzUsuń
  25. O w mordę...... rewelacja!!! ta mozaika to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne ,po prostu są genialne te karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ cudna kartka!!! rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne karteczki, napatrzeć się nie mogę, każdy szczególik podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje prace są genialne, kwiaty zawsze powalają mnie na kolana!

    Dziękujemy za udział w szklanym wyzwaniu - naprawdę napracowałaś się przy tej mozaice - ale warto było - bo prezentuje się pięknie! Co ciekawe - kartka pasowałaby również na aktualne wyzwanie;P

    Pozdrawiamy
    DT 1,2,3 - Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tą mozaiką, można wykorzystać resztki papierów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Napracowałaś się z tą mozaiką, ale zdecydowanie warto było!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz