Sztalugowa i muzyczna

Witajcie :) Dziś zapraszam na moje wyzwanie na portalu Scrapujących Polek. Wytyczna jest tylko jedna: należy wykonać kartkę sztalugową.

Oto moja praca.


Kwiatki mojej roboty.



Zapraszam na portal do obejrzenia pozostałych cudnych inspiracji oraz oczywiście do udziału w wyzwaniu :)

Druga kartka, to moja muzyczna inspiracja dla Rapakivi, która powstała z kolekcji Just a Note (znów) :)




Róże wykonałam z kartonu, na którym wydrukowałam nuty.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia! Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Zaniemowiłam - cudowneeeeeeeeeeeeeeeeeeee , a te kwiotyyyy..achh :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne!!!
    Kwiatuszkowe kompozycje na każdej zachwycają.
    Gdyby zmienić w drugiej tylko jedna cyferkę byłaby jak dla mnie. ;)
    Bardzo lubię klimat Twoich pac, zawsze są dopracowane i tym razem również. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Клавдия, у Вас потрясающие работы и шикарные цветы!!!
    спасибо за вдохновение!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów...nie mieści mi się w głowie jak można "wyprodukować" własnymi łapkami takie cuda! Jestem w szoku. Podziwiam, zazdroszczę.... ehh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh..wow wie schön! Total ... Total hübsch

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne karteczki !!! wspaniale potargane i pozaginane:) kwiatuszki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki. Jedna piękniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, Twoje kartki zawsze są takie piekne! Prawdziwe małe dziela sztuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety te Twoje prace,są tak dobre,że ja czasami nie wiem co mam pisać.Piękne dobrane kolory,kwiatki-sztuka przez duże "S".:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne... stokrotki wymiatają...;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne obie, muzyczne róże pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning cards both of them! Specially like the Easel card, love those flowers!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie przepiękne!Uwielbiam Twoje wastwowanie!Kwiatki w nutki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty z papieru z pięciolinią i lekko potuszowane rewelacyjnie wyglądają :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędne!!! Ilość warstw,kompozycja, własne kwiatki... Wszystko tworzy niesamowitą ucztę dla oczu i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to się nawzdychałam i napatrzyłam ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne są obie, na sztalugowej zachwyciły mnie nowe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, zapraszam do udziału w wyzwnaniu "na majową nutę"

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna piękniejsza od drugiej :) Ale trzeba przyznać - Ty się lubisz znęcać nad papierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To niesamowite, Klaudio, nagnieciesz, naszarpiesz nadrzesz, a my potem takie cudności oglądamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze chylę czoła przed Twoimi szarpaniami,darciami i kwiatami...

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie karteczki dopracowane w każdym szczególe... po prostu przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy na SP zobaczyłam Twoją kartkę sztalugową, zaniemówiłam - tyle na niej warstw i dodatków... plus fajny patent na bilecik z życzeniami. Muzyczne róże cudne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie cudowne, ale kwiauszki na piewrszej są genialne.
    Czyżbym przeoczyła jakiś kursik ?

    OdpowiedzUsuń
  25. o rany... oczu nie można oderwać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne piękne karteczki,
    na pierwszej ogromnie spodobały mi sie nowe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. L♥ve y♥ur cards ♥. I love that style, where you don´t use stamped images at all. I have noticed that you polish was that correct?) are masters in that ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne te nutkowe różyczki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje prace, nie zawsze zostawiam komentarz, ale wielbię styl i kwiaty, cudne sa te małe motylki co to za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz