Kartki patchworkowe (+ tutorial)

Witajcie :)
Na dziś, w ramach inspiracji dla Lemoncraft, przygotowałam 2 kartki patchworkowe oraz mały kurs pokazujący, w jaki sposób wykonuję na moich kartkach patchworkowe tło.

Zacznę od kursu. Do patchworkowego tła wykorzystuję skrawki papierów.

Hello everyone :)
For today I prepared 2 patchwork cards and a tutorial showing how do I make a patchwork background on my cards.

I'll start from the tutorial. To make the patchwork I use small scraps of scrapbooking paper.


Ścinki papieru tnę na kwadraty wielkości 4 cm x 4 cm.

I cut the scraps of scrapbook paper into 4 cm x 4 cm squares.


Brzegi kwadratów ozdabiam, np. przy pomocy pasty strukturalnej.

I decorate edges of the squares, for example using modelling paste.




Lub obszywając je.

Or by stitching them.



Obszyte boki tuszuję dodatkowo tuszem Distress.

Additionally I ink the stitched edges using Distress ink.


Przygotowuję bazę 13.5 cm x 13.5 cm oraz kwadrat papieru wielkości 13 cm x 13 cm.

I prepare the base of my card (13.5 cm x 13.5 cm) and a 13 cm x 13 cm square of scrapbook paper.


Na tył dużego kwadratu naklejam dwustronną taśmę klejącą zostawiając marginesy z brzegu.

I apply double sided adhesive tape strips at the back of the big square, leaving margins.


Następnie postarzam brzegi kwadratu tuszując je i szarpiąc.

Then I distress edges of the big square by inking and tearing them.


Kwadrat przyklejam na bazę.

I adhere the square on the card base.


Rozmieszczam wstępnie małe kwadraciki na kartce.

I preliminarily arrange small squares on my card.


Kwadraciki naklejam na kartkę używając kosteczek 3D o grubości 3mm.

I adhere the small squares on card using 3mm adhesive foam squares.



Oto gotowe kartki z patchworkowym tłem. Teraz wystarczy je tylko ozdobić :)

Here are ready cards with patchwork background. Now all to do is to decorate them.


Na przykład tak:

For example, in this way:


...albo tak:

...or this:

Zachęcam Was do robienia patchworkowych kartek, są świetnym sposobem na wykorzystanie resztek papierów :)
Pozdrawiam i do zobaczenia!

I encourage you to do patchwork cards. It's a great way to use the scraps of papers.
Thank you for stopping by.
Have a nice day!


Klaudia

W pracy wykorzystałam:
supplies:


Komentarze

  1. Boskie kartki ! i Kurs świetny na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia/Kszp: Kartki Patchworkowe (+ Tutorial) >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Klaudia/Kszp: Kartki Patchworkowe (+ Tutorial) >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Klaudia/Kszp: Kartki Patchworkowe (+ Tutorial) >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 1h

      Usuń
  2. Kartki jak zawsze zjawiskowe! Kurs wspaniały. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... gorgeous cards!! Perfect tutorial too!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki a kursik się na pewno przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Two beautiful cards, and one great tutorial, Klaudia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful....love it!
    Thanks for sharing the tutorial.
    xx Ellen

    OdpowiedzUsuń
  7. Супер мастер класс от мастера!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki. :)
    I super fajny kurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już zachęciłaś:) Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obydwie!
    Kursik świetny - skorzystam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik o cudowne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle coś oryginalnego i pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki ! Dziękuję za instruktaż , chętnie spróbuję swoich sił

    OdpowiedzUsuń
  14. Widok zapiera dech w piersiach. Kartki są cudownie piękne. Kursik z pewnością wykorzystam, bo tez nazbierało mi się trochę resztek papierów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. This patchwork background is just beautiful! Thanks for showing variations for the small squares. LOVE your floral displays!!! Thanks for posting this technique tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow! Padłam na kolana i pokłoniłam się z uwielbieniem. Piękna! Cudowny instruktaż, to już kolejny, który obiecuję sobie wykorzystać! Dziekuję, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Patchworkowe tła w twoim wykonaniu są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne obie kartki i świetny kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Melduję posłusznie, że kartka zrobiona dziś przed południem :)))) dzięki za kursik :) i zapraszam
    http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2015/01/urodzinowa-dla-dominiki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są cudowne! No i tutorial przydatny i ..... inspirujący :-)
    Aż postanowiłam popełnić kartkę inspirując się nim :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny sposób na wykorzystanie resztek papieru , dziękuję za kursik

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kartki i super tutorial. Koniecznie trzeba się zmierzyć z patchworkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie przecudne :) Sama z siebie się śmieję, bo do tej pory żal mi ciąć te papiery, więc nie ma mowy o resztkach :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za kurs - oto co dzięki niemu zrobiłam http://kuchniaipasja.blox.pl/2015/01/Walentynkowo.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow....these cards are just amazing! So beautiful and gorgeous! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny tutorial. Postanowilam sprobowac zrobic kartke na wzor tego kursu.
    http://zaczarowana-szkatulka.blogspot.com/2015/01/dzien-dziadka.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała kartka i tutorial . Ja także zrobiłam kartki wg.obydwóch kursów . dziękuję <3
    http://alicjawkrainiepapieru.blogspot.com/2015/01/nie-mogam-sie-oprzec.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały kursik! Od razu się za niego zabrałam, gdy tylko go ujrzałam! Skutki tego oczarowania możesz zobaczyć tutaj: http://nozyczkirudej.blogspot.com/2015/04/3-kartka-patchworkowa-w-stylu-vintage.html Tam też podlinkowałam adres do Twojego kursu. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję! Kartki Patchworkowe na pewno będą mi długo towarzyszyć. Strasznie spodobał mi się efekt, jaki dzięki nim się uzyskuje.

    Zapraszam na mój nowy adres: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kartki!!! Gratuluję talentu i pomysłowości:) szukałam inspiracji na kartkę urodzinową dla Mamy i dzięki temu kursowi już ją znalazłam. Dziękuję i pozdrawiam, monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz