Żółty komplet

Witajcie :)

W zasadzie nie przepadałam nigdy za żółtym kolorem, ale po ostatnich kartkach z wiankami, jakie poczyniłam na wyzwanie z gościem w Rapakivi, chyba polubiłam ;)
Zrobiłam taki oto komplecik.


Pudełko jest "zalterowane" - to żółte pudełko po czekoladkach jogurtowych Lindt, które wymiarami idealnie podpasowało mi do kartki :) Prawdę mówiąc najpierw zrobiłam pudełko, a potem wymyśliłam do niego kartkę. Kwiatki pochodzą z Wild Orchid Crafts :)



Miłego dnia :)

Klaudia

Wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1140&controller=product&id_lang=7



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Co to za wykrojnik - jest cudny!!!

      Usuń
    2. http://www.mollyssquare.com/shop/sizzix-tim-holtz-alterations-thinlits-die-set-3-pack-mixed-media-2/
      taki :)

      Usuń
  2. Cudowny pomysł z takim właśnie użyciem wykrojnika!Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. boska! jak tylko napisalas ze masz ten wykrojniczek wiedzialam... ba! byłam pewna że wyczarujesz coś niesamowitego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna :) Cudny ten pomysł z tym ażurowym wzorem :) Piękne wiosenne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twoich rączek, pomysłu, interpretacji ....zawsze cudeńko wychodzi :)
    Dziękuję jeszcze raz za podpowiedz ze sznureczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. so beautiful, i love it..

    greetings from germany, hippe

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka i pudełko , pięknie wyeksponowany wykrojnik (teraz wszyscy zapragną go mieć), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna kartka i pudełeczko delikatniutkie do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw... Świetnie wygląda tło z wykrojnika polaczone z tymi ślicznymi kwiatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowny, bajeczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie wykrojnika i kwiatów jest rewelacyjne. Cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny komplecik <3 taki wiosenny, optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Божественная красота)!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz