Niebiesko fioletowe kwiatki

Cześć!
Na dziś, w ramach inspiracji dla Rosy Owl, przygotowałam kartkę z niebiesko fioletowymi kwiatkami. Kwiatki wykonałam z kremowego foamiranu używając zestawu wykrojników Rosy Dots Flowers AC2. Zabarwiłam je przy pomocy tuszów pigmentowych Latarni Morskiej.

Hi everyone
Today I'd like to show you a card with blue violet flowers. I made these flowers using ivory foam and Rosy Dots Flowers AC2 dies set. I inked the flowers with Latarnia Morska pigment inks.




Użyłam:
I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Klaudia

Komentarze

  1. Cudne te kwiatuszki, w ogóle całość jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatki w pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweet card and LOVE your foamiran flowers!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędna kolorystyka! Cudowna karteczka z przepięknymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!! Kolor kwiatuszków bardzo mi się podoba!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kwiatki, Twoje prace są zawsze obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatki.Zapachniało wiosna u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz